Duvarkağıtları – Wallpapers

Just another WordPress.com weblog

Avril Lavigne – celebrity wallpapers duvar kağıtları June 28, 2007

Filed under: çeşitli,ünlüler — komikresimler @ 4:03 pm

 

4 Responses to “Avril Lavigne – celebrity wallpapers duvar kağıtları”

  1. ceren Says:

    seni cok seviyorum avril hemde cok

  2. TuGbErK Says:

    avril sana hastayım b.s me duvar kağıdı bulmaya çalışıyorum ve bu site de buldum sen 1 tanesin ve sana sarı saç çok yakışıyor seni seviyorummmmmmmmmmm:)

  3. TuĞçE Says:

    AVRİL seni çok seviyorum sen benim 1. hayranımsın lütfen beni duy odamda hep resimlerin var b.s de de öyle ı love you

  4. DANTE Says:

    hiç kimse avril lavigneyi benim kaDAR SEVEMEZ ANASI BİLE CÜNGÜ BEN ONA AŞK OLMUŞŞUMMM SENİİ AMA COK SEVİİYOM HAYRANIM DEGİLİM SENİ SEVİYOM


Leave a Reply

